Subject: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus (Rapla Vallavalitsus)
From: "Andre-Andy Bernhardt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 14:41:48 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus taotleb liiklusvälise tegevuse luba, et töövõtja saaks
alustada bussipeatuste ootealade ehitamisega. Taotlus on lisatud
manustesse.

Lugupidamisega

Andre-Andy Bernhardt

teede spetsialist

Rapla Vallavalitsus

Tel: 5342 3541

 <http://www.rapla.ee/> www.rapla.ee

 <https://www.facebook.com/Rapla-vald-115777931770027/>
<https://www.instagram.com/raplavald>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.